LASSA Pneu

LASSA servisem „na zkoušku“

Úspěch zahraničních pneuservisů a jejich čtyřnásobně větší prodeje jsou výsledkem lehce jiného uvažování.

V čem jsou jiní? Nedá se to říci obecně, protože v ČR také přibývají podobné servisy, ale hlavní rozdíl je vidět v tom, jak sami sebe vnímají a následně se podle toho chovají. Oni jsou více „hrdými podnikateli“, kdežto my Češi jsme často zůstali „servisáky“.

Oni mají podnikatelský plán, strategii a my Češi se pořád snažíme jenom obsluhovat zákazníky. A na všechno se díváme jen očima zákazníka a jak na to bude reagovat.

Krásným příkladem je zvedání ceny za práci v Čechách. Za posledních 10 let se servisům zvedly dvojnásobně náklady na zaměstnance, ale kolik servisů dokázalo zvednout cenu práce na dvojnásobek?  Většina servisů ze strachu, jak na to budou reagovat zákazníci, zvedá ceny nedostatečně. Ale pak se nemohou divit, že přicházejí o zaměstnance, kteří jdou za lepší výplatou….

Ve Francii je 96% pneuservisů zapojeno v pneuservisních sítích. Protože jako „solo pneuservis“ nemá šanci mít lákavé doprovodné služby a nízké nákupní ceny. My Češi jsme prozatím více „solo“.

Alfa i Omegou pneuservisního podnikání je produkt a jeho zázemí!

Každý šikovný pneuservis má mít svou „1“ a následně „2“ až „5“ v nabídce značek. Nic více nepotřebuje.

„1“ musí být v TOP kvalitě a srovnatelná s nejlepšími prémiovými produkty na trhu

Bezchybný, výborně fungující produkt, na který se může pneuservis spolehnout a ve velkém jej doporučovat svým zákazníkům slovy „Dáme tu naši“.

„1“ dokáže vyhovět a uspokojit potřeby 50-80% zákazníků servisu

Ideální „1“ je privátní značka z lepšího středu, protože má výbornou kvalitu a nižší cenu než prémiové produkty. Jedničkou nikdy nemůže být levná budgetová značka, protože tím snižujete „prestiž a hodnotu“ svého servisu. Takové značky jsou potřebné, ale jako „2“ nebo „3“ v portfoliu servisu.

„1“ je ojedinělý produkt chráněný výrobcem jenom pro pneuservisní síť

Rozhodujícím faktorem je přitom politika ochrany značky vycházející přímo od výrobce. Výrobce je ten, který zasáhne, když to někdo začne kazit autorizovaným servisům. Když není značka chráněna přímo výrobcem, pak je toho plný internet a nedá se na prodeji vydělat. Což je problém většiny značek.

„1“ se prodává opakovaně = nezklamala

Zákazníci jsou nadšení, protože má nadstandardní kvalitu. Vracejí se a kupují opakovaně.  Top kvalita a fungovaní za každých povětrnostních podmínek jsou nutností. Nadstandardní výdrž a dobré nájezdy jsou zárukou výhodnosti.

„1“ má 20 až 25% ziskovost a přitom nejlepší cenu dostává zákazník od vás

Výbornou cenu, kterou získává zákazník jenom ve vašem pneuservise a nikde jinde lepší nenajde, ani na internetu. Značka chráněná pro prodej „přes pult“.

„1“ a lákavé služby pro zákazníka jenom ve vašem pneuservise

Jako bonus získává zákazník záruku na poškození pneu. Ne na rok nebo dva. Ale třeba rovnou na 5 let. Garance spokojenosti pak umožňuje novým zákazníkům značku vyzkoušet bez rizika s možností pneumatiky vrátit.

 

Znáte jinou „1“ v ČR, která má takovou kvalitu, zázemí, ochranu a ojedinělost pro pneuservisy?

LASSA je vyvíjená a vyráběná pro moderní a výkonné vozy ve společné továrně se světovým lídrem v oblasti výroby pneumatik japonským koncernem Bridgestone. S výrobním zadáním vyrábět kvalitní a odolné pneumatiky cenově zařazené do střední třídy.

Všechny nové produkty jsou testované a certifikované nezávislou zkušebnou TÜV vůči prémiovým produktům. Vyznačující se pevnějšími kostrami a výbornými kilometrovými nájezdy. V rozměrové škále od 12″ do 21“ umožňující obout drtivou většinu vozů.

 

Naše heslo: „Nejdřív pomáhej, potom prodávej“

Jsme výhradním dovozcem LASSA již 16 let. Vytváříme dlouhodobé a kamarádské obchodní vztahy vždy na principu „win – win“. Už nás je přes 200 nezávislých pneuservisů a postupně se přidávají další bez rozdílu velikosti. Společně budujeme největší nezávislou síť pneuservisů v ČR s cílem 500 zapojených servisů.

Nahlédněte „pod pokličku“ a staňte se autorizovaným servisem LASSA na zkoušku… můžete pouze získat.

Zavolejte nám … Petr Baar, 602 519 781  NEBO SE NÁM OZVĚTE PŘES TENTO ODKAZ

 


 

Pokud vás to zajímá, čtěte dál, jak vám pomůžeme novou značku jednoduše odprezentovat vašemu zákazníkovi pomocí 4 „koleček“:

 

 

 

 

 

1. Garance kvality, funkčnosti, bezpečnosti a inovativních technologii

Při popisu pro zákazníka prozatím neznámé značky začínáme touto první vlastností: 

 

LASSA má Bridgestone technologie

 

Toto hlavní sdělení můžete dále rozvinout těmito podrobnějšími informacemi (podle toho, kolik je na rozhovor se zákazníkem času):

 

Jsou vyráběny v úzké spolupráci se světovou jedničkou a lídrem v oblasti pneumatik japonským koncernem Bridgestone ve společné továrně, kde se vyrábějí pouze dvě značky: Bridgestone a LASSA.

 

Úzká spolupráce značky LASSA s Bridgestone již trvá 30 let za použití nejnovějších technologií, inovativních materiálů a společných zkušeností a vývoje. Pneu LASSA mají krátké brzdné dráhy a fungují za všech povětrnostních podmínek bez kompromisu v životnosti a nájezdu pneumatik.

 

Nové pneumatiky LASSA jsou vyráběny za použití stejných směsí, materiálů, lidských zdrojů a na stejné výrobní lince. Vyznačují se podobně jako pneumatiky Bridgestone odolnějšími a pevnějšími kostrami. Jsou vyvíjeny ze stávajících aktuálních a vyzkoušených dezénů Bridgestone s odstupem cca 2 let od uvedení novinky na trh.

 

Příbuznost obou značek je i pro laika vidět pouhým pohledem (např. osobní Bridgestone ER300 a LASSA REVO 2+, dodávková Bridgestone W810 a LASSA WINTUS 2, Bridgestone LM25 a LASSA SNOWAYS ERA, Bridgestone ICE Cruiser 7000 a LASSA ICEWAYS, Bridgestone Dueler HP Sport a Lassa Competus H/P, Bridgestone Dueler H/L 683 a Lassa Competus H/L, Bridgestone Dueler A/T a Lassa Competus A/T2, nebo Bridgestone LM001 a nová LASSA SNOWAYS 4.

 

Ti z vás, kteří jste měli možnost vidět výrobu v továrně na vlastní oči tak víte, že výroba obou značek běží současně a liší se pouze použitím finálních dezénových forem. Každá pneumatika je měřena v „nahuštěném“ stavu pomocí čidel a k zákazníkům se dostávají pouze ty ve 100% pořádku.

 

2. Důkaz kvality a spokojenosti pro zákazníka

Při rozhovoru se zákazníkem jako druhé kolečko prezentujeme „Srovnatelná s nejlepšími“. Při přechodu od prvního kolečka k druhému použijte slovní spojení „díky kterým“: 

 

Lassa má Bridgestone technologie, díky kterým je srovnatelná s nejlepšími prémiovými produkty

 

Opět podle času můžete rozhovor dále rozvinout například takto:

 

Kdyby LASSA neměla zázemí a spolupráci s Bridgestone, nebyla by schopná získat certifikáty TÜV . Všechny nové produkty mají TÜV certifikát a splňují přísná kritéria nezávislého TÜV testu. V případě, kdyby v jednom parametru nesplnila požadovanou hodnotu, certifikát nezíská.

 

Zadavatel testu definuje, vůči kterým značkám chce být porovnáván. Má možnost být porovnáván proti středovým nebo prémiovým značkám. A LASSA chce být v TÜV testech dobrovolně porovnávána s prémiovými značkami typu Pirelli, Goodyear, Michelin, Yokohama apod.

 

Pro zákazníky je certifikát TÜV garancí, že si kupují výborný, bezpečný a funkční produkt. Krásným příkladem jsou například dětské bezpečnostní autosedačky. Certifikát TÜV dává rodičům jistotu, že výrobek splňuje jejich očekávání.

 

3. Výhodnost pro zákazníka – hlavní motiv koupě

Jako třetí kolečko při rozhovoru zákazníkovi prezentujte nadstandardní kilometrový nájezd. Od druhého kolečka k třetímu se výborně hodí slovní spojení „vyznačuje se“:

 

Lassa má Bridgestone technologie, díky kterým je srovnatelná s nejlepšími prémiovými produkty a vyznačuje se výbornými kilometrovými nájezdy a odolností

Vyberte si některou z možností, jak rozvinout tento bod (opět v závislosti na čase):

Každého zákazníka zajímá, jak dlouho mu pneumatiky vydrží a za svoje vydané peníze chce získat co nejlepší pneumatiky s ohledem na životnost. Za podmínky, že pneumatiky budou bezpečné.

Máme obrovské štěstí, že LASSA nejde cestou jako mnozí prémioví výrobci, kteří neustále snižují nájezd pneumatik, protože jim to umožňuje situace na trhu. Testy pneumatik mají kritérium nájezdu hodnoceno jenom 10% z celkového výsledku testu. Na EU štítku hodnota nájezdu zcela chybí.

Z pohledu ekologie je pneumatika, která najede 2x až 3x více, mnohem přínosnější pro životní prostředí, než vítěz testu, který je „po smrti“ po 17 tis. ujetých km.

V dnešní době globální výroby „kurvítek“ – tedy výrobků, které se mají pokazit záhy po skončení záruky nebo s cíleně zkrácenou životností, jsou zákazníci znechucení chováním výrobců. Jedná se o televize, tiskárny, pračky, myčky, motory automobilů i pneumatiky. Každý nový model má kratší životnost než předchůdce.

 

LASSA má dlouhodobě výborné nájezdy a je to i jedno z hlavních kritérií výrobce. Sami jsme testovali 2,5 roku jednu letní a jednu zimní sadu na voze Mitsubishi Lancer 1,6 Sprotback v rozměru 205/60 R16. Výsledky a průběh testu jsou podrobně popsány zde .

Letní LASSA Impetus Revo 2+     nájezd 66 581km a zbývající výška dezénu byla 3,1-3,7mm

Zimní LASSA Snoways 3                nájezd 44 272km a zbývající výška dezénu byla 3,8-4,3mm

 

Z důvodů výborných nájezdů a životnosti pneumatik přešli ke značce LASSA dodávková auta pekařů, řemeslníků, celé flotily dopravců nebo přes 5000 vozidel Rakouské pošty.

Mimo síť LASSA přesto často slýcháme od pneuservisů, že zákazníky nájezd nezajímá. I když vědí, že vybrané pneumatiky zákazníkem už nájezd nemají, přesto je jim prodají. Na svou obranu argumentují slovy „kdybych jim nelhal, tak bych nic neprodal“.

Rakouský partner prodávající LASSA na rakouském trhu, dává písemnou garanci nájezdu koncovým zákazníkům na letní pneumatiky. Na dezén Greenways 55 tis km, na Driveways 35 tis km a Driveways Sport 20 tis km.  Rádi bychom zavedli podobnou garanci, ale při průměrném stáří vozů v ČŘ 14,8 let a nešvaru, kdy většina aut jezdí podhuštěných, je to bohužel nemožné.

 

4. Nadstandartní služby LASSA servisů

A jako 4. kolečko při rozhovoru se zákazníkem prezentujeme ojedinělou službu 5 let plné záruky. Od třetího kolečka ke čtvrtému používáme spojení „a navíc“:

 

Lassa má Bridgestone technologie, díky kterým je srovnatelná s nejlepšími prémiovými produkty a vyznačuje se výbornými kilometrovými nájezdy a odolností. A navíc má plnou 5-letou záruku na neopravitelná poškození.

Zákazník získává vždy zdarma novou pneumatiku + servis placený výrobcem.

Tímto nadstandardním servisem disponuje jedině autorizovaný servis LASSA. Zákazník získává nemalou finanční výhodu v řádech tisíců korun.

Ve spolupráci s výrobcem jsme se snažili vytvořit pro vás velmi silný a hodnotný nástroj pro prodej pneumatik ve vašem servise.

Oproti minulým garancím, které byly na 12 nebo 18 měsíců a náhrada se vyplácela podle stupně opotřebení pneumatiky, je dnešní aktuální garance pro zákazníka o mnoho výhodnější.

Aby váš zákazník získal tuto garanci, musí se zaregistrovat do 14 dnů od koupě na www.lassa.cz nebo zasláním poštou písemně vyplněné přihlášky (zadní strany letáčku). Vyplněné údaje slouží ryze k účelům administrace garance a jsou uloženy na našem serveru.

 

Registrace =  Aktivace záruky

S každou prodanou sadou 4 pneumatik předejte zákazníkovi spolu s fakturou i letáček 5 LET PLNÁ ZÁRUKA a zdůrazněte, ať se nejpozději do 14 dnů zaregistruje a tím aktivuje záruku ke svým novým pneumatikám.

Jestliže se nezaregistruje, nejsme schopni ani vám ani jemu jakýmkoliv způsobem pomoci v případě, kdyby měl smůlu a pneumatiky neopravitelně poškodil. Proto některé servisy dělají registraci ihned na místě společně se zákazníkem. Právě k tomuto účelu využívají zadní stranu letáčku a vyzvou zákazníka k okamžitému vyplnění nebo rovnou vyplní online formulář.

Jestliže bychom se na českém trhu snažili najít podobnou garanci, tak zjistíme, že taková tu není.

Podrobnosti a všeobecné podmínky akce najdete vy i vaši koncoví zákazníci zde.

 

Nahlédněte „pod pokličku“ a staňte se autorizovaným servisem LASSA na zkoušku… můžete pouze získat.

Zavolejte nám … Petr Baar, 602 519 781  NEBO SE NÁM OZVĚTE PŘES TENTO ODKAZ


K zajištění správného fungování webu používáme cookies v souladu se Zásadami pro používání cookies na stránkách LASSA. Rozumím